Notice: Undefined offset: 8192 in /home/sll/domains/s-l.cal24.pl/public_html/galeria3/include/debugger.inc.php on line 112

Notice: Undefined offset: 8192 in /home/sll/domains/s-l.cal24.pl/public_html/galeria3/include/debugger.inc.php on line 112
Galeria Skierniewice-Łuków - Zdjęcia historyczne/Rozkład jazdy - Skierniewice-Łuków-Skierniewice, 30.05.1999 - 27.05.2000
   

Galeria Skierniewice-Łuków

Galeria poświęcona linii D29-12 /s-l.cal.pl

 
 

Strona główna > VLTAVA i zdjęcia historyczne > Zdjęcia historyczne

Rozkład jazdy - Skierniewice-Łuków-Skierniewice, 30.05.1999 - 27.05.2000
Siecowy Rozkład Jazdy Pociągów z tamtego roku, str. 731.
Skierniewice_to_Lukow_timetable_low_res.jpg skanuj0003.jpg EU07_198_MF0502b.jpg ET40_45_MF0901e06.jpg ET40_45_MF0901a02.jpg
zbiku  [20 lipca 2009, 01:25]
Mmmm, co to były za czasy
Guest_AmaSoft  [ 2 listopada 2009, 17:41]
Ahhh.. Żeby teraz taki rozkład był... <marzyciel>
andrew  [ 4 listopada 2009, 21:07]
Proszęl .Ni wiedziałem, że Vltava kursowała przez Skierniewice i nie stawała w Pilawie. Nawet są możliwe przesiadki i działała linia Łuków-Lublin.Nawet były korzystne przesiadki do Siedlec a teraz nie ma. Tylko mniej było pociągów do Dęblina.Tylko czemu nie dali przesiadek na czachówku środkowym. Nie jeździły pociągi do W-wy?
Piotrek  [ 5 listopada 2009, 06:37]
Vltava planowo nigdy nie jechała przez Skierce! (nawet w powyższej tabeli w wierszu Skierniewice są znaki "< - pociąg jedzie z pominięciem stacji". Przed skierowaniem Vltavy na SŁ zjeżdżała z CMKa w Knapówce i jechała przez Kielce Herbskie-Kielce Piaski - Radom - Dęblin - Łuków. Co do skomunikowań w Czachówku - jakieś tam były, ale nigdy nie wykazywane, co pozostanie kolejną nieodkrytą tajemnicą SŁ
andrew  [ 6 listopada 2009, 22:21]
To czego Vltave skierowano na słkę, skoro tu nie rozwija zawrotnych prędkości a na tych liniach ma szybciej a linia łuków- dęblin i radom-deblin straciły pospieszne pociagi
Piotrek  [ 9 listopada 2009, 06:47]
Sorry, ale to.... kolejna tajemnica SŁ Strzelam: dłużej jedzie CMKą?
Seku  [ 9 listopada 2009, 07:58]
Ja słyszałem, że kuriera przenieśli na esełkę, ze względu na to, iż na linii wymienionej przed andrew dochodziło do licznych samobójstw. Nie wiadomo dlaczego, vltava stała się atrakcyjna dla samobójców. Natomiast sam fakt, stał się uciążliwy i postanowiono wytrasować vltave tak jak jest obecnie. Czasem nawet na vltave mówią "pogromca samobójców". Ile w tym wszystkim prawdy nie wiem
Piotrek  [ 9 listopada 2009, 11:57]
Ciekawe, ciekawe. Ważne: Vltava została wprowadzona na SŁ początkowo tylko w relacji do Pragi A jeśli przeanalizujemy ówczesne prędkości szlakowe na SŁ to dojdziemy do wniosku, że decyzję o tym podjęli szaleńcy. Przecież w relacji E-> W prędkość była o 20km/h niższa niż w kierunku W -> E! A na szlaku Mszczonów-Tarczyn różnica była jeszcze większa. Ładnie widać to w rozkładzie osobówek. Już na starcie zdecydowano że pociąg pojedzie w czasie dłuższym niż to mozliwe! A wystarczyło tylko 'obrócić' relacje
andrew  [ 9 listopada 2009, 22:07]
teraz też Vltava jest atrakcyjna. Odludzie nikt nie przeszkadza, a samobójca nie patrzy jaki pociag jedzie. Ważne aby go przejechał.Tylko potem maszynista musi się z tego tłumaczyć